Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
(Hot) Dog - JongKey

~♫ Blog przeniesiony ♫ ~

menu

  1. StronKa Główna
  2. Polub mnie

księga gości

  1. Księga Gości 6
  2. Dodaj do Księgi

mój avatar


beststory

(Hot) Dog - JongKey

Taki bardzo króciutki ff, który stworzyłam pod obecność mojej przyjaciółki ^^ 
Rose ^^ Dzięki za pomoc ^^ I cieszę się, że wróciłaś <33

 Jonghyun siedział rozkroczony na kanapie, z pilotem w dłoni, oglądając telewizor.
Zza rogu wyjżała psinka-Key i skupiła swój wyrok na nodze Bling'a:
-Królewska stopa- odparł jak zachipnotyzowany.
Rozejrzał się do okóła, by sprawdzić czy nikt go nie obserwuje po czym ruszył w stronę kanapy. 
Usiadł tak, by mieć nogę Jonga w kroku, objął ją rękoma i zaczął gwałcic jak pies z językiem na wierzchu.
-Minho!!- krzykną Bling, przełączajac kanały.-Twój pies znów posuwa mi nogę!!
--Co?-Minho wyjrzał za ściany kuchni zauważając incydent.-Key! Tu jesteś.- Choi podszedł do niego, chwycił za boki i odsuną od starszego.
Key, choć nie miał nogi Kim'a między swoimi nadal wykonywał ruchy jak przy stosunku.-Choć coś zjeść.-wysoki złapał go za ogon i pociągną do kuchni.
-Jonghyun...-wyszeptł smutno Kibum, drapiąc pazurkami po panelach.
Jonghyun spojrzał na niego w ostatniej chwili i uśmiechną się pod nosem.

~~pół godziny później~~
-TAK KEY!! WŁAŚNIE TAK!!! DAWAJ PSINKO!!- krzyczał Jonghyun waląc sobie konia, obserwując pieprzącego mu nogę Kibuma.
Jonghyun w końcu wystrzelił na swój brzuch i klatkę, opadając na łóżko.
Key wydał z siebie głośny jęk, puszczając nogę Blinga. Po chwili pochylił się, obwąchał białą wydzieline po czym zaczą zlizywać.
-Dobra psinka-Jong pogłaskał go po głowie, a ten wesoło pomerdał ogonkiem.


HiRa 18:35:36 27/07/2012 [Powrót] Komentuj

|| Aya ||
O KURWA JEBŁAM XDDDDDDDD
brak www || data: 13:23:16 13/11/2017
bph179.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.29.49.179

|| bezzznaczenia ||
OMG OMG OMG OMG TY TYYYY!!! Czytałam to na forum i....o mamo o mamo. I byłaś osobą, która potwierdziła, że jest ktoś z bardziej dziwną wyobraźnią niż ja i mój bro. Oczywiście w moich ustach 'dziwna wyobraźnia' nie jest żadną obrazą- trzeba spuścić powietrze z balonika i się powygłupiać, to jasne. Ale TO. O mamusiu. Szczerze mówiąc tak poprawiłaś mi tym kiedyś humor, to jest tak chore, że aż nie chce się wierzyć, że naprawdę sie coś takiego czyta. Jeszcze z JK. Zastanawia mnie tylko, co było inspiracją...^^
brak www || data: 15:10:19 7/02/2013
aclm115.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.10.114.115

|| i_want_youu ||
hahaha omg xddd
Kibum jako pies pieprzący nogę ( nogę! dlaczego nogę?! xd ) Jonga. Haha no nie moge, czegoś takiego jeszcze nie było xD
brak www || data: 11:30:38 28/07/2012
host-86-63-150-5.nplay.net.pl || IP: 86.63.150.5

|| Poly ||
To bylo THE BEST OF XDD. KEY RUCHAJACY NOGE BLINGA JA ZARAZ SKONAM XDDD. BŁAGAM KONTYNULUJ TO!!! XDDD
brak www || data: 00:46:28 28/07/2012
public-gprs514737.centertel.pl || IP: 31.61.129.242

|| Rose ||
Długość tego one-shota i bezpośredniość jaka się tu objawia to cały urok xD
Co ja mogę tu jeszcze powiedzieć ? Ja mam sie gorzej od innych, bo czytałam to wcześniej i już sie wypowiedziałam ;] Teraz nie wiem co do tego dodać.
No podobało mi sie i kropka :D:D
Ciekawa jestem z czym wyparujesz następnym razem i już mnie rozrywa bo nie mogę sie doczekać.
WENY!!!

Twoja oddana i kochana Rose <3
brak www || data: 21:18:51 27/07/2012
ip-176-198-66-69.unitymediagroup.de || IP: 176.198.66.69